HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.08.10. 04:36 kepetra

Egy tartalmas hét - lassan a vége....

Szijjasztok!
Hát újra sikerült géphez jutnom. Először is mindenkitől bocsánatot kérek akinek nem válaszoltam az emailjére - folyamatban van de egyszerűen nincs időm. Most is úgy gondoltam inkább megírok egy bejegyzést mert 1 hét eltelt New York óta és elég sokminden történt. De kezdjük az elejéről. Szombat reggel 3 hatalmas busz indult New Yorkba a táborból - hirtelen ötlettől vezérelve én is ott ültem az egyiken. Kb 11-kor már a városban voltunk. A busz a Time Square-en tett le és oda is kellett visszamenni este 6-ra.Hát kiszálltunk a buszból és a lélegzetem is elakadt. Tele volt emberrel az egész és olyan elmondhatatlan érzés volt. Nem tudok rá jó szót mondani - eszméletlen. Megint elfogott az az érzés hogy te jó isten itt vagyok New Yorkban. Találtam magamnak társaságot is akikel mentem. Idegen vezetőnk Logan volt (ő egy Amerikai - Michigani srác - aranyos és tiszta őrült:D és most már 1 hét után nagyon jó barátom) Matt (ausztrál srác akivel már nagyon rég jóban vagyok) Marco (Tasmániai fiú akit a tábor elején ismertem meg  - ő is jó barátom) és Dimitri (orosz, kicsit fura fiú - nem tudom hogy verődött hozzánk:D). Szóval így öten indultunk neki a városnak. Tudom tudom - 4 fiú és én. De valahogy így alakult és én nagyon élveztem. A városnézésünk anniyra nem terjedt ki sokmindenre inkább csak sétálgattunk. Elég sok napot fogok még eltölteni NY-ban úgyhogy most csak úgy elvoltunk. Végigsétáltunk a Broadway-en - hát húúú volt ám a javából:D És én csak nappal voltam...Sok sok színház meg sok sok bolt. Életemben nem volt még enniyre nehéz megállni hogy ne vásároljak. De megfogadtam hogy vásárlás csak az utolsó nap. De már rengeteg mindent kinéztem. Beültünk ebédelni egy kis csöndes helyre belső udvarral - természetesen hamburgert ettem de nagyon nagyon fiom volt.Ilyen igazi kenyérrel. Aztán sétálgattunk a Central Park körül, és a parkban. Ott is rengeteg ember volt:)  Aztán leültünk egy sziklára és ott csak elvoltunk, beszélgettünk, iszogattunk. Aztán visszafelé egy olyan járművön vitettük magunkat amit egy bicajos emberke húzott és kis kocsiba ültünk mögötte (foggalmam sincs mi a neve:D). Tiszta turista feeling volt:D Még persze a Mcdonaldsba is kellett egyet enni - ha már itt vagyok ki kell próbálni. De semmi különbség - sőőőt a magyar sütkrumpli ezerszer jobb:D Végül 6-kor felvett minket a busz és elvitt a Mets stadionig. Mindenkinek megvolt a jegye a baseball meccsre. A stadion hatalmas volt  rengeteg ember nagyon jó volt a hangulat. Mi kb legfelül ültünk de simán lehetett látni mindent. Igen azt hozzá kell tennem hogy 10 percel a játék kezdete után döbbentem rá hogy már megy. És akkor Logan próbálta elmagyarázni a játékszabályokat amit meg is értettem. Egy dolgot viszont nagyon nem értettem meg. Hogy tudják az amerikaiak ennyire szeretni ezt az unalams sportot?? Olyan szinten nem történt semmi hogy azt hittem megőrülök. Dobálták a labdát néha eltalálták néha nem. Néha berepült a közönségbe, de ennyi. A hangulat persze tök jó volt csak így körbenéztem a Chipinawosok között és kb senki se a meccset nézte. Úgyhogy újabb 10 perc után mondtam a fiúknak hogy én ezt nem birom tovább nézni. Aztán elementünk hátra a nézőtér mögé ahol tele volt büfékkel meg padokkal meg emberekkel. Ott ettünk ittunk beszélgettünk szórakoztunk. Vagyis a fiúk hülyéskedtek én meg csak röhögtem rajtuk.Szóval összességénben nagyon jó nap volt. Jó későn értünk vissza és jól el is fáradtam.
Aztán a hét nagy eseménye volt még a tetűjárvány:D Kiderült hogy majdnem az összes kislánynak és counselornak van tetve a táborban. Persze mi is elkezdtünk parázni de hál istennek én tiszta voltam. Aztán jött egy nagy cég és mindenkit tüzetesen átvizsgáltak és akinek volt annak meg alaposan kimosták a fejéből. Nem volt semmi extra csak nagyon vicces volt hogy mindenki erről beszélt meg a pincér csajok fele nem jött dolgozni és hogy a kisfiúk a tónál azt énekelték hogy : "The girls are nice but they have lice..." Szóval ez itt nagy eseménynek számitott:D
A héten itt volt Alan (a főnököm akit nagyon nem szeretek- mondhatni utálok) lánya. 4 éves Alena-nak hívják. Nagyon kis cuki lány. Meg is kért minket Alan hogy vigyázzunk rá. Első este még rámondtam hogy persze oké. Tök jó is volt. Aranyos kiscsaj elvoltunk...aztán utána is megkért. Nah akkor már elég fáradt voltam este de nem akartam nemet mondani hisz be kell vágódni a főnöknél meg a kislány is megszeretett. Huhh az az este nem volt egyszerű. Azt hittem állva elalszok de ő még labdázni akart meg a fárasztóbbnál fárasztóbb játékait játszani. Ott már számnoltam vissza a perceket. Aztán utána lévő nap is megkért hogy vigyázzak rá egész este (előtte csak pár óra volt) mert hogy Alan New Yorkba megy. Hát ott már kijelentettem hogy NEM:D Pénzért lehet elvállaltam volna de semmiért nem áldozom fel az egész estémet. Ma haza is utazott szerencsére úgyhogy nincs több gond vele:D
Ma volt megint visiting day. A végéhez közeledik a 2. szakasz. Egy hét mulva mennek haza a gyerekek és kezdődik a post camp. Igazából örüök is meg nem is. Mert sok barátom nem marad a postcampbe ami azt jelenti hogy eljön a búcsuzás ideje. Nagyon nem akarom még. De igyekszem kihasználni az utolsó hetet. A visiting day ugyanolyan volt mint multkor csak esett az eső ezért bent volt a BBQ. Reggel 7-tól fél 3-ig dolgoztunk aztán 5-től 8-ig. Kicsit fáradt vagyok de annyi sütit ettünk hogy a végén már rosszul voltam (sok sok sok brownie(L)). És megint van egy csomo gyümi még a hűtőben szóval ezért megérte.
Pont azon gondolkoztam múltkor hogy elég jól viselem a távolságot. Nincs annyira durva honvágyam. Néha eszembe jut hogy de jó lene otthon lenni a szobámban. De jó lenne megölelgetni a családomat a barátaimat na meg persze a Rozit is:D De aztán arra gondolok hogy amikor hazamegyek akkor ez fog nagyon hiányozni ami itt van ugyhogy nem gondolok a jövöre csak élvezem az ittlétet. Egyébként még csak majdnem a két harmadánál vagyok úgy kompletten csak mivel a gyerekek nemsokára elmennek ezért van ilyen mindjárt vége hangulatom. De a lényegi része még hátravan.
Nah mostanra ennyi majd rakok fel képeket....egyszercsak:)
Pusszanat mindenkinek!!
Petra

Jaaa és voltam tegnap lovagolniiiiii...nagyon jóó volt:D(L)(L)(L)
 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr251299583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marta1214 2009.08.10. 05:22:19

Szia Angyalkám! Ma megint éreztem hogy nem ébredek hiába!-és tessék itt a levél.
Csak igy tovább ez a legnagyobb ajándék nekem hogy részese lehetek igy ennek a nyaradnak.
sok-sok öleléssel a távolból Mama


e-mil megy!

Gergő bá' 2009.08.13. 19:55:22

Szia. Bár nem ismerlek, véletlenül találtam a blogod, folyamatosan olvasom és nagyon tetszenek az élmények.

Arra lennék kiváncsi, hogy melyik cég programjával jutottál ki és mennyi volt a program összköltsége?
A másik, hogy a költőpénzt otthonrol vitted, saját zsebpénz, vagy a kint keresett fizetést költöd?
Elég a fizetés az utazgatásra? Vagy kell egy kis otthon megspórolt kiegészítés?

Köszönöm a válaszaidat és további jó munkát valamint jó szórakozást kívánok!

kepetra 2009.08.22. 22:07:39

Szia Gergő!
www.campleaders.com
itt mindent megtalálsz. A spórolt pénz az akkor kell ha sokat akarsz utazni. összesen 30 napra van lehetőség és te döntheted el hogy rögtön hazamész tábor után vagy maradsz és elköltöd a pénzed. az utazás után már meg fogom tudni mondani hogy menniyre volt elég a fizetés.most mi is csak kalkulálgatunk és remélünk hogy nem fogyunk ki.
ha van még kérdésed ird megt az emailedet és akkor oda irok!
De valószinű már csak szeptember közepén amikor hazaértem.
:)

Gergő bá' 2009.08.22. 22:13:09

Köszi az infókat, majd még jelentkezem, ha lesz kérdésem :)
süti beállítások módosítása