HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.06.29. 17:27 kepetra

Megérkeztek...?

Sziasztok!
2 hét...általában ennyi idő távollét után már otthon szoktam lenni. Tegnap áthelyeztek Silver Lakebe. 11 lányból 4 ment át. Én persze benne voltam a 4be. A nekem legfontosabb emberek mind maradtak Chipinawba. Persze mindenki aranyos aki jött, de ez más. Az új főnököt mindenki utálja (Alan). Tiszta stresszes és mindenkivel ordibál. A konyha kicsi semmit se ismerünk. Mindent újra kell kezdeni. Nagyon ki voltam borulva tegnap. Nem jött jókor ez az áthelyezés. De végülis sikerült megbékélnem a helyzettel. Biztos jó lesz. És Alannel még nem volt baj. Még csokit is adott nekünk:)
A gyerekek is megjöttek tegnap este. Sok mindent nem tudok mesélni. Mi most már végig a konyhába vagyunk. Nem nagyon van kapcsolatunk velük. Kis 16 éves pincér fiúk és lányok szolgálják ki őket. Minden étkezés előtt imádkoznak és most már fejvesztés jár annak aki véletlenül kint hagy tejet a kávé gép mellett ha épp hús az ebéd:) Nagyon kell figyelnünk mindenre. Egyébként egész nap járkálnak programról programra.
Én nem tudom hogy fogok részt venni akármin is. Ma 7-re kellett mennünk és fél 11-kor még dolgoztunk amikor bejött Ricky és mondta hogy mennyünk mert kell nekünk a szünet. Ha nem jön akkor ebédig ott vagyunk. Kb 3-szor 3 vagy 3 és fél órákat dolgozunk. Sok a dolog és 4 lány kevés rá. De ezzel is megbirkozunk!
Lehet már programokra jelentekzni. Szerveznek pár túrát: lesz New York trip (amire én nem megyek, mert utána úgyis több napot ott töltünk), lesz baseball mecs (erre sem hiszem hogy elmegyek mert a játékszabályokat se tudom:D - bár jó buli lehet), lesz olyan hogy bevásárlóközpontba mennek, de ilyen hatalmasba ahol állítolag paint ball is van (erre se mert nem akarom elkölteni az összes pénzemet.Majd akkor vásárolok amikor a nyugati parton leszünk vagy NY-ba), lesz ilyen hajós túra is (nah én erre gondoltam mert állítolag az egész egy nagy party csak a staffnak:D). Meg lesz Woodstock is és ál Bob Dylan koncert (nem hiszem hogy ezért fizetek. Woodstock egy órára van innen gyalog. többen más elsétáltak. Lehet egyik nap elmegyek valakivel:))
Sokat gondolkodtam rajta hogy leírjam vagy elmondjam-e, de mivel már nincs semmi gond úgy döntöttem hogy elmondom hiszen része volt a nyaramnak. Első héten olyan péntek körül mentünk valahova amikor jött a Flóra (ő housekeepinges) és mondta hogy most hallotta hogy 4 cseh-et karanténba zártak sertésinfluenza gyanúja miatt. Itt a táborban. Hát gondolhatjátok. Egy kicsit megrémültünk. De a durva az volt hogy én nem magától a betegségtől féltem hanem attól hogy vége a nyaramnak...Aztán a konyhán Ricky is mondta hogy mostantól mindenkinek nagyon nagyon óvatosanak kell lennie. A kajaadagolásnál is csak mi nyúlhatunk mindenhez kesztyűben. De persze előtte elvitték az összes konyhást hogy megnézzék a lázunkat. Hát ott is volt egy kis para. De mindenki rendben volt. Az a nap azért úgy telt hogy volt bennünk egy kis szorongás. Flóráék takarították azt a részleget ahol laktak előtte a csehek. Aztán 1-2 nap eltelt és semmi sem történt. Semmi újat nem tudtunk meg és kezdett mindenki fellélegezni ezzel kapcsolatban. A hangulatot egyátalán nem pecsételte meg. Csak azért mélyen a tudatalattiban mindenkinek ott volt:) Aztán egy hétre rá kiderült hogy nem sertésflu volt hanem sima influenza. Na ez a másik. Egyre többen lesznek most betegek (ez 1000000% hogy sima influenza, semmi komoly - 1-2 nap láz és ennyi), egyre több emberen megy át és veszi el a day off-jaikat. Azt azért nem szeretném, de azt hiszem elég erős a szervezetem:) Nincs probléma.
Egyébként újra van net a szobámba úgyhogy már gyakrabban fel tudok jönni ha épp lesz elég szünetünk:)
Bocsánat ha egy kicsit szomorkásabb hangulatú lett ez a bejegyzés de most nem vagyok a legvidámabb hangulatba. Főleg munkák után fáradtan. De aztán amikor elkészülök és este bemegyek a staff lounge-ba a többiekhez mindig mindent elfelejtek és tök jó lesz. Azt hiszem még így is megéri itt lenni. Nagyon sok barátom van már itt. Igazi barátok:) És még csak 2 hét telt el:)

Egy-két kép Flóra gépéről:)

Kis lesifotós lekapott alvás közben (nem tudom mikor volt de azért a macis takaró befigyel:))

 

Itt épp a Counselor-Support staff focimeccset néztük:D Mi szurkoltunk, de sajnos vesztettünk:D

És mégegy hajhálós kép...csak hogy biztos mindenki lássa:D:D:D


Petra

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr581215957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vera0207 2009.06.29. 19:55:54

Never mind, my dear! De azért nagyon nagyon átérzem a megváltozott helyzeted, és nagyon együttérzek veled. Néha nem tudjuk mi miért történik épp úgy ahogy töténik, mikor mi egészen másként szeretnénk. És aztán előbb utóbb kiderül hogy pont így volt a legjobb. Szóval biztosan oka van , hogy másik táborba kerültél és higgyj benne hogy ez valami még sokkal jobb kezdete. Millió puszi!

kelemensityu 2009.06.29. 23:54:02

Szia Macuska!
Anya most a héten nem nagyon lesz net közelben, így én próbálok helyt állni. Nem biztos hogy sikerülni fog de igyekszem...:-)
A délutáni msn partikat nem tudom garantálni-bár meg lettem bízva-csak tudod nyomjuk a vizisportcentrumot és a többi ügy is a nyakamon van. De nem panaszkodom , mert csináljuk a dolgunkat ami az életben a feladatunk.
Te se csüggedj, mert ami most rosznak látszik az biztos valami új jót hoz.
Egyszer velem is történt ilyen a honvédségnél, kicsit fiatalabb voltam mint Te -talán fél évvel. Amikor már kb fél évet lehúztam egy csapatban, jött egy ezredparancs, hogy Kelemen István honvédet átvezénylik egy másik századba. Azt sem tudtam hova legyek egy kitett világban fél év után egy idegen közösségbe... Nagy gáz volt! Magyarzat, ok, okozat nem volt, Statisztikailag alakult így. Pont én jöttem a névsorban.
Ma ezt úgy látom, hogy a fahidászat mellett magtanultam pontonvetést is és kétszer annyi ismerősöm és barátom lett..... :)
Hát ennyi!
Azért a fogadat csináltasd meg, ha kell küldünk pénzt, csak ne hagyd,hogy fájjon...
Millió puszi:
Apa
Jelentkezz....:)

aronka 2009.06.30. 00:37:20

Szia Hugi!

A delutani "msn partikat" en fogom atvenni:D ugyhogy majd ird meg hogy mikor leszel fent es lathatjuk egymast! Gondoltam ontok beled egy kis lelket, de rajottem hogy felesleges, mert eros vagy es csak a Verat tudnam ismetelni:D En biztos vagyok benne hoy ez igy jobb lesz, mert a valtozas vagy a kudarc nem feltetlenul rossz, hanem biztos vagyok benne hogy valami nagyon jonak a kezdete:D
csak pozitivan

kepetra 2009.06.30. 01:26:18

Most erre nem írok külön bejegyzést de tényleg köszönöm ...nagyon jó ám hogy ilyeneket írtok:) Most már sokkal sokkal jobb. így egy nap után azt mondom hogy nem is olyan rossz a hely. De majd részletesebben pár nap múlva. Küldök nektek egy képzeletbeli nagy ölelést(K)
Nagyon hiányoztok!
Puszi

marta1214 2009.06.30. 16:57:17

szia Gyöngyöm! Most sikerült csak belépnem de tudom már oké minden olvastam mindent és próbálkozok hátha tudunk msn ni.Pussz! Pussz!

Ágiii :) 2009.06.30. 23:07:43

Szia kedves Petru!:)
Már elég rég írtam commentet, de attól még ugyanúgy követem ám az eseményeket a blogodban!:) (meg párszor sikerült végre msn-en is kommunikálnunk picit:D)
Na szóval csak csatlakoznék az előttem szólókhoz, hogy biztos jó lesz ez is, ugyanúgy meg fogod szokni, mint az előző helyet,(hisz az csak 2 hét volt)és biztos a sors akarta így, hogy átkerülj!:D Én hiszek ezekben, hogy ennek biztos így kellett történnie...:)
Na fel a fejjel,aztán majd várom a következő infokat!
Hiányzol, vigyázz magadra!
Sok puszi!:)

Ágiii :) 2009.06.30. 23:12:14

...ja és azt elfelejtettem, hogy sztem mindenképp menj el a baseball meccsre, mert azok hatalmasok szoktak lenni!!!:D
...és vigyázz nekem, nehogy lebetegedj!
Na jóccakát! (mert itthon már mindjárt fél éjfél...:)
süti beállítások módosítása