HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2010.06.20. 04:35 kepetra

Valami nagyon jónak a kezdete

Sziasztok!

Csak ide sikerült jutnom a géphez és most van egy kis időm, hogy helyzetjelentést tegyek. Szombat este van, már jó pár nap eltelt mióta itt vagyok és meg kell, hogy mondjam nagyon jól indult ez a nyár. A csapat szuper az embereket imádom a munka tűrhető és még az idő is jó. De kezdjük az elején.

Mondtam, ugye hogy csütörtökre pub volt tervezve. Az majdnem az egész staff nekiindult az estének. A support staff a Red Square-ben gyülekezett (ez a fiúk bunkjának a neve mindig itt van mindenki) és együtt indultunk neki a parkolónak.  Sanyiék hívtak taxit mert így olcsóbban kijöttünk mint ha a tábor van-jével mentünk volna. Voltunk vagy 30-an. Aztán odaértünk a hangulat már nagyon jó volt. Karaoke est volt és ez megadta a feelinget. Inkább a belső térben voltunk, beszélgettünk ismerkedtünk…stb. Nagyon jól éreztem magam és szerintem mindenki. Sajnos bevezették hogy idén már precampben is van curfew (takarodó) és ezért 12:30-ra már a táborban kellett lenni sajnos. Gregék(a jamaikaiak a konyhából) is eljöttek szerencsére ezért páran lányok velük tudtunk menni kocsival, nem kellett fizetni a taxiért. És mivel velük mentünk még tudtunk maradni egy kicsit – velük akár hajnali 4kor is visszaérhetünk a táborba (nah főleg ezért is jó konyhásnak lenniJ).  Szóval a pub jól sikerült de a legviccesebb az volt ahogy másnap reggel 7:30-kor a csapat kinézett. Mindenki hulla fáradt és másnapos volt.

Lassan megismerem rendesen a konyhásokat. Sajnos a staff többi részét még annyira nem, csak a tavalyikat. Van 11 lány a konyhában ebből 4 magyar és 7 mexikói. A fiúk már jopbban meg vannak osztva. Van 2 jamaikai srác akik úgy vannak itt mint mi. Az egyik Delovan nagyon aranyos, vele szoktam beszélgetni. Van egy szlovák srác Pavel, egy török Berkay (ő tavaly is volt), egy angol Pan  - jó hogy nem csak jamaikai akcentust hallhatunk a konyhában, bár nekem nagyon nem tetszik ahogy beszél. Nem egyszerű megérteni.  Még van egy cseh fiú tavalyról: Martin, 3 magyar és 4 mexikói. Így áll össze a kis csapat és már most látszik, hogy lesz olyan jó csapat, mint a tavalyi…ha nem jobb. Mindenkivel jól el tudok beszélgetni, a lányok nagyon aranyosak és szorgosak (még az elején:D) és mindenki jól beszél angolul. Sajnos idén is szét leszünk választva. Kíváncsi vagyok ki jön velünk Silver Lake-re. A munkával kapcsolatban hivatalosan is munkakerülő vagyok ebben az első 2 hétben. Az újak még nagyon lelkesen megcsinálnak mindent úgyis most kell nekik megtanulni. Mi csak mutatjuk mit hogy, aztán nagyrészt csak állunk. Kell ennél jobb? Persze jövő vasárnaptól  már más leszJ

Egyébként a protekciónk a konyhában már határtalan. A Rickynek bejön az új magyar lány ezért pénteken kitalálta hogy menjünk el valahova a táborból. Végül 4-en elvittek minket, a 4 magyar lányt moziba. Nagyon vicces volt. De jó volt kicsit kiszabadulni a táborból.

Az idő is megjavult rendelésre. 2 napja tűz a nap és meleg van.  Elvileg még nem lehet lemenni a tóhoz meg a medencébe mert a lifeguardokat most oktatják. De mivel ennyire meleg volt kijelöltek egy fél órát (amiből később 2 óra lett) amikor úszhattunk a medencében. Tavalyi Silver Lake-es lifeguardok figyeltek ránk akikkel mellesleg már tavaly is jóban voltam. Nekik köszönhetően az egész délutánt kint töltöttük, beszélgettünk velük, napoztunk (már színem is van).  És már arra is rájöttem hogy nagyon jól megértem az ausztrál akcentust. Tavaly ilyenkor egy szót nem értettem volna abból amit mondtak, de tegnap csomót beszélgettünk.  Kérdezték hogy megyek-e Silver Lake-be vissza, meg hogy megint én fogom nekik adni a kaját? Meg hogy megyünk majd Monticello-ba bulizni péntekenként? Hát lehet őket nem szeretni?? :D

Holnap Father’s day ami kicsit húzósabb lesz de anniyra nem félek. Csak 600 ember jön:D Kedden megjön a maradék staff és elkezdődnek a közös programok mint tavaly a görkorizás vagy a staff party a táborban.

A kaja persze ugyanaz és már szenvedek tőle. Kiütések ki is jöttek az arcomon és szerintem tuti ettől.  De már sikerült eltüntetnem őket. Megint ugyanaz: ízetlenek az ételek és nem érzem jóllakottnak tőlük magam miközben már tele vagyok. Mindegy gyorsan hozzá fogok szokni. Persze vigyázok idén és inkább a salátabárra hagyatkozok. Célom hogy ezen a nyáron megőrizzem a súlyom (bár nem tudom ez mennyire lehetséges) Eddig 2szer voltam futni és nem is akarom abbahagyni. Majd meglátjuk. Mindenesetre Carlos még nincs itt, úgyhogy a sütik még csak most jönnek…

Nah mára ennyi. Majd teszek fel képeket de lusta vagyok fotózni, főleg hogy mindenki más megteszi helyettem. Úgyhogy majd begyűjtöm a pubos képeket és megmutatom az embereket.

Petra

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr572094826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsi 2010.06.20. 09:37:54

Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket "
Jó strandolást amig van jó időtök.
Futni menjcsak mert Te vagy a VASEMBER"? sok sok pusz Tőlünk.
süti beállítások módosítása