HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.08.13. 21:18 kepetra

Képek New Yorkról és egy kis tábor

Sziasztok!

Újra itt vagyok most már az igért képekkel. Először is a New York-i kis kirándulásról egy-két kép. A városról nem nagyon rakok fel, nem is nagyon csináltam - majd az utolsó napokban fényképezek sokat.Most csak inkább rólunk.

Szóval először is a kis csapatunk a kis étteremben:)

Így nézett ki kívülről a hely (na meg persze én is itt vagyok:D)

Central Park telis tele napozó emberekkel. Eléggé feelinges volt(L)

Ezen a sziklán pihengettünk délután:

Ezt persze le kellett fotóznom - egy hot dog árus bácsika. Minden egyes utcában volt ilyen kis kocsi. Hát igen....Amerika

 

Ez még nem Disney Land de azért le kellett vele fényképezkednem:D

Áááá ezt nem tudtam elhinni. Egy hatalmas bolt - inkább áruház (3 emeletes) csak M&M-es cuccokkal. De minden amit el lehet képzelni. Nagyon sok hülyeséget össze tudtam volna vásárolni (fölösleges kacatot:D) még jó hogy már az elején mondtam a fiúknak hogy ne hagyjanak vásárolni:)

Teljesen véletlenül kavarodtunk egy kis utcába ahol erre bukkantunk:) The New York Times

Ééés végül a stadioon. Ezen a képen nem jön le de tényleg hatalmas volt.

Ezek a képek New Yorkról.Most van időm úgyhogy teszek fel még képeket. Tegnap előtt Evával nekiindultunk hogy körbesétáljuk a tavat (ahol futni szoktam esténként) és csináljunk fényképeket. Itt van pár:

Már egy kilométerre a tábortól az úton mutatja a tábla a táborunkat.Emlékszem amikor először jöttünk és először láttam meg ezt a táblát.Mintha csak tegnap lett volna pedig 2 hónapja volt....:(

Ezt csak azért mert Happy Ave :D(L)

Egy szép kis házikó. Ilyenekkel és nagyobbakkal van tele ez a környék.

Minden egyes alkalommal amikor futok legalább 2-3 őzike elfut mellettem vagy előttem. Vagy legtöbbször ott legelnek 1-2 méterre tőlem. Nem félnek az emberektől.Persze most is sikerült összefutni 2-vel. Sikerült is jól lekapnom:)


 

Ez már a tábor bejárata és a fő felirat: Chipinaw (L)

Ezek a chipinaw lányok bunk-jai az útról.

És végül egy kép egy nagyon jól sikerült estéről. Vacsi után épp befejeztük a munkát amikor elkezdett iszonyatosan zuhogni az eső. Az itteni esőkről azt kell tudni hogy köze nincs az otthoniakhoz. Minden alkalommal mintha öntenék de nagyon durván. 10 méter futás az esőben és tiszta víz vagy. Szóval valami hasonló volt azon az estén is és indultam a konyhából a haza amikor láttam hogy Mary és Lucy futkároznak az esőben. Persze rögtön csatlakoztam le a cipőkkel és futás. Nem volt hideg nyugi..:D Nagyon jól éreztük magunkat tiszta vizesen. Aztán fogtuk magunkat és elindultunk a Red Square-be a fiukhoz de út közbe megálltunk az Arts and Craft-ba. Ott volt Logan, Michael meg még egy srác és a Color war-ra festegettek valamit. Rögtön odamentünk hozzájuk és elkezdtük egymást festegetni. Én elég rendesen megusztam csak az arcomat meg a karomat kenték be, de a csajokon nem volt sok tiszta rész. Az ilyen élményekért érdemes itt lenni:)

Nah mostanra ennyi...azt hiszem most elég sokat felraktam. Legközelebb majd már csak hétfő után jelentkezek. Akkor mennek el a gyerekek meg egy csomo barátom:( Addig is kihasználom és velük töltöm az utolsó napokat.

Sok puszi mindenkinek!!

Petra

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr801307913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemensityu 2009.08.14. 20:24:17

Csak élvezd a pillanatokat kicsim. :-)
Mi is elmegyünk anyával moziba.:-)
Ma nagyon sokat dolgoztunk. Készül a projekt, hogy ha hazajössz, itthon is minden szupi legyen.
Millió puszi. Apuci
süti beállítások módosítása