HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.24. 04:35 kepetra

Utazás a tábor után - egy kis előzetes

Szijasztok!
Hú hát megint itt vagyok. Csak közbe eszembe jutott hogy az egyik legfontosabb dologról még nem is írtam: az utazásról!! Most van egy csomó időm mert az első turnus gyerek elment de a következő még nem érkezett meg ezért csak a staffot kellett megetetni amivel nagyon gyorsan végeztünk szóval most fáradt se vagyok és időm is van:D
Nah szóval az utazás. Aug 25-én van az utolsó napunk a táborban. Már aug 17-én elmennek a gyerekek és az utána lévő 8 nap az úgynevezett post camp lesz. Meséleték hogy ez konkrétan a bulizásról szól. Minden második nap buli a táborban (szervezett) és rengeteg ingyen pia mindenkinek aki post campezik. Hogy Ricky is munka után vette elő a tömény piákat és itatta a kitchen staffot.  És hogy minden nap másnaposan mentek dolgozni akik voltak előző évben (mert ugye dolgozni azt még kell:D)Igen azt hiszem ezt meg fogjuk érdemelni:D Szóval egy 8napos jó kis post camp után 26-án délelőtt mindenki elhagyja a tábort és buszokkal visznek vissza minket New Yorkba. 26 estére meg van beszélve az egész support staffal hogy buli New Yorkban. Nah ebből még nem tudom mi lesz de jól hangzik:D Aztán egész 27-ét városnézéssel töltjük. És akkor másnap indul igazán a túránk. 4 magyar megyünk át együtt a nyugati partra. Zsolti (Niagaránál is volt, van jogsija), Cili (Niagaránál is volt, van jogsija) és Zsuzsi (ő egy counselor lány aki vívást oktat és neki is van jogsija). Már megvettük a repülőjegyet, lefoglaltuk az autót és lefoglaltuk az összes szállást. Minden meg van már csak mi hiányzunk oda. De akkor lássuk részletesen. 28-án délelőtt 11-kor indul a repülő San Fransisco-ba. Ez kb 5-6 órás út. Azttán megérkezünk és a délutánt, 29-ét és 30-át San Fransisco-ba töltjük. 2 és fél nap: Golden Gate híd, Alcatraz börtönsziget na meg persze sok más:) 31-én reggel felvesszük az autót és megkezdjük az utunkat Las Vegas felé. Ez egy nagyon nagyon hosszú út lenne egybe ezért úgy döntöttünk hogy 2 nap alatt tesszük meg. Út közbe megállunk 3 nemzeti parkba is és valahol fél úton alszunk (azt még nem tudjuk pontosan hogy hol) Szóval ezek a nemzeti parkok: Yosemite Nemzeti Park ami Kalifornia egyik legszebb parkja és nagyon szép (sok sok képet láttam róla), Kings Canyon ami az óriás mamutfenyőiről híres - olvastam hogy ezek a világ legnagyobb elő teremtményei(a legnagyobb fának 31 m az alapkerülete:D). Hát ide megyünk:P ÉS a harmadik hely amit már 1-jén fogunk megnézni az Death Valley ami tulajdonképpen egy sivatag. (a legszárazabb és legforróbb az USA-ban. És persze nagyon gyönyörű). Szerintem már sokan hallottatok róla.... 2 napos természeti túránk után 1-jén este Las Vegas-ba érkezünk. Az estét már persze kaszinózással meg a város megismerésével töltjük ( egy nagyon jó szállodában leszünk a város közepén - felel annyiért mint San Fransiscoban a legolcsóbb hostelben:P). Másnap egész napra Las Vegas a cél. Végignézzük a különleges szállodákat na meg persze kipróbáljuk azt a vidámparkot amit egy torony tetejére épitettek:D és este megint éjszakázás a városban. 3-án reggel nagyon korán kelés és indulás a Grand Canyonhoz. Egész napos túra ott majd éjszakára vissza Las Vegasba (nincsenek olyan közel egymáshoz - olyan 4-5 óra). Aztán 4-én reggel felpakolunk és indulunk Los Angelesbe. Estére már ott is tudunk lenni a városban. Összesen 3 teljes napunk lesz ott ami: 1 nap a város (Downtown, Beverly Hills...stb - hiszen tudjátok - ja és persze megkeresem Pink házát is:D). Akkor 1 nap Hollywood, filmstúdiók...stb és 1 nap DISNEYLAND!!! Igeeeen megbeszéltük hogy ha már ott vagyunk akkor azt tényleg nem hagyhatjuk ki. Pénzbe is belefér úgyhogy életem első Disneylandezése Los Anegelsbe lesz. ( ááááá :D). Szóval ez lesz a 3 teljes nap Los Angelesbe. 7-én reggel nekiindulunk vissza San Fransisco-ba. Azért döntöttünk úgy hogy visszamegyünk mert 200 dollárt meg spórolunk azzal hogy ugyanott adjuk le a kocsit ahol felvettük. Szóval 7-én reggel indulás LA-ből a part mentén. Mivel a replönk csak 8-án délután megy vissza New  Yorkba azért a 7-e az olyan nap lesz hogy megyünk északnak a part mentén néha megállunk strandolunk, pihenünk majd megyünk tovább. Persze ezen a napon útba ejtjük Malibut is:) 7-én estére valahol San Fransisco közelébe akarunk lenni (2-3 órára a várostól). A szállásba itt se vagyunk még biztosak. Majd keresünk egy kis várost ahol alszunk (vagy tengerpart - az időtől függ:D). 8-án délelőtt 11-re visszük vissza a kocsit és kora délután már indul a gép vissza NY-ba. 9, 10, 11, 12 - 4 teljes nap New York (mert hát azért mégis..:D - valahol el kell költeni a maradék pénzemet - ha marad:D) és 13-án este indul a gépem haza Budapestre. Hát ennyi lenne a kis túránk. Gondolom mindenkibe felmerült hogy ez biztos rengetegbe kerül. Számolgattunk, kalkuláltunk egy csomot. Repjegy, szállás, autó, és kb benzinnel együtt olyan 800 - 900 $. Fizetésem itt a táborban 1500 $. Szóval lesz 600-700 $ a belépőkre a kajára és arra hogy vásároljak. Na meg persze van nekem otthoni tartalékom is amit gyűjtögettem egész évben - szóval elméletileg bele fogog férni:) És hát mindenki ismer - nem az a fajta vagyok aki nem tud spórolni ( mindenki nyugodjon meg nem a kaján fogok spórolni:D).
Huhh ezt így visszaolvasva elkezdtem irigyelni magamat:D Gondolom sokan gondolják ezt. De azt senki se felejtse el hogy azért hogy ezt meg tudjam csinálni 2 teljes hónapot végigdolgozok nagyon nagyon keményen. Már sokadik holt pontomon vagyok tul. Amikor úgy érzem hogy nem vagyok képes megint 6:40-kor felkelni és 9-10 órát melózni abban a kis konyhában egy olyan főnökkel akit szívből utálok. De mostantól ha így érzek akkor csak elolvasom ezt a bejegyzést a blogomban és azt hiszem elég is lesz hogy átsegítsen. Ez az utazás még sokkal többet is megérne nekem.
És igen anya, apa kedves családom, barátaim, ismerősök.....itt vagyok Amerikában. Már nagyon régóta ez volt a legnagyobb álmom hogy kijussak és lássam ezt az országot. ÉS sikerült - megtaláltam a legjobb módját. Ez egy üzenet mindenkinek: csak igazán akarni kell - és persze tenni is érte!!
Nah eléggé elfilozofálgattam itt a végére. Csak nagyon jó érzés erről írni és remélem minden összejön így. De addig is vissza a táborba hiszen még van egy hónap és a új gyerkőcök megérkeztek és valakinek kaját is kell nekik készíteni:D
Nagy puszi mindenkineeek most egy ideig nem irok mert nincs miről. Az igért képek jönnek majd igérem:D:D:D
Petra

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr281264293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása