HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.15. 21:32 kepetra

Niagara vízesés - avagy megéri-e 13 órát utazni 'csak' vízért...?

Igen!! Teljes mértékben megérte....
Megjártuk a Niagara vízesést és azt mondom hogy hatalmas hiba lett volna kihagyni. Gyönyörű volt...nagyon nagy élmény. Na de kezdjük az elejéről. Már előre lefoglaltuk neten az autót és péntek este fél kilencig el kellett hozni mert addig volt nyitva az autókölcsönző. úgy akartuk hogy egy nap bérlés legyen tehát szombat este ugyaneddig vissza kellett vinni. Szóval Zsolti és én pénteken korábban elkértük magunkat a munkából (fél 7 körül) és Chipinawból elvittek minket Liberty-be (kb 15 perc) táboros kocsival. Ott átvettük a kocsit és vissza a táborba. Pakoltunk jó sok kaját (erre nem akartunk pénzt költeni) meg pokrócot meg mindent ami kellett és pontosan éjjel negyed 12-kor elindultunka  táborból. Cilinek és Zsoltinak volt jogsija tehát felváltva vezettek. Kiderült hogy akár én is vezethetnék itt mert csak az autóbérlésnek a korhatára 21 év nem a vezetésnek. De nekem valaki azt mondta hogy nem lehet ughogy nem csináltattam nemzetközi jogsit. Mindegy...majd jövőre. Szóval Cili vezetett az első 3 órában. Én voltam mellette az aki szórakoztatta meg persze én néztem merre kell menni. Egyszer mentünk rossz irányba csak. Volt egy nagy atlaszunk amin minden jól le volt írva. Aztán 3 óra mulva csere és Linda ült előre Zsoltihoz és levezették a 2. felét az útnak. Mi 3-man próbáltunk aludni hátul (még egy Attila nevű srác volt velünk) de nagyon kényelmetlen volt. Azért sikerült. 6 és fél óra alatt voltunk ott. Amikor odaértünk már világos volt (a gyengébbek kedvéért háromnegyed 6) beálltunk egy parkolóba és aludtunk 8-ig. Aztán kelés, gyors reggeli és irány a vízesés....hát a fotók annyira nem adják vissza de azért nem rosszak. Hatalmas élmény volt.A vízesést meg lehetett nézni persze ingyen de voltak ilyen különbözö programok is. Mi először elmentünk egy hajókázásra ami kb 20 perces volt (13 dollár) és bevitt alá majdnem. Kaptunk ilyen esőkabátot is. Naagyon nagyon jó volt. Persze tiszta vizek lettünk, nem is tudtam nagyon ott fotozni mert féltettem a gépemet. Aztán a hajókirándulás után befizettünk egy barlangos akármire ami úgy nézett ki hogy levittek a niagara lábához és ott a szikláknál voltak kis utak és konkrétan be tudtál sétálni a vízesés alá. Persze it már szandált is kaptunk. Ez volt a legjobb...én konkrétan beálltam a víz alá...elmondhatom magamról hogy zuhanyoztam a Niagara vízesésben. Elmondhatatlan élmény volt. Persze nem ázott el semmim mert elég jó esőkabátot kaptunk. Sajnos az idő nem nagyon kedvezett nekünk mert a hajókázás után elkezdett zuhogni az eső. Egy ideig vártunk aztán úgy voltunk vele hogy: 1. már úgyis vizesek vagyunk  2. van esőkabátunk  3. egyszer vagyunk itt  -   úgyhogy zuhogó esőbe sétálgattunk és mentünk a barlangtúrára. Ja és azt is elmondhatom hogy pár lépésnyire voltam Kanadától. Már az smst is megkaptam hogy Üdvözöljöük Kanadában:) Mert hát ugye a Niagara folyó másik oldalán már Kanada volt. De oda nem mehettünk át. De nem is akartunk. Szóval 12-kor elindultunk vissza mert még Buffalo-ba is be akartunk nézni (New York állam 2. legnagyobb városa, Niagarától fél óra és az Erie tó partján fekszik). Sajnos csak fél óránk maradt ott, de láttam a buffaloi evezősklubbot!!!! Csak kisétáltunk a partra aztán indultunk is mert vissza kellett érni időban. A táj egyébként nagyon szép volt hazafelé (odafelé ugye nem láttunk semmit mert sötét volt) tiszta erdős, dombos végig. Rengeteg erdő van itt...Összesen csak 4-5 ször "tévedtünk el" de aztán persze rögtön megtaláltuk a helyyes utat. Nem mindig volt ám egyértelmű, meg itt mások a jelölések meg minden. Aztán sikeresen hazaértünk és azzal a lendülettel mentünk is aludni. Hát ez volt a kis Niagara kirándulásunk. Nem tudom eléggé hangsúlyozni menniyre nagyon jó volt. Megérte ezt a sok utazást. Egyébként összesen az egész utazás belépőkkel együtt 60 dollár volt. A benzin nagyon olcsó itt...13 órás útra összesen 60 dollárért tankoltunk.
Nah és végül itt vannak a képek:
Először is a kocsink (ez a kép már Buffalo-ban készült)

A vízesés felülről...na meg persze én:D

Jaj nagyon szép volt...és hangos:

Itt vagyunk a gyönyörű kék esőkabátban (viszem ám hazaa:D):

Ilyen hajóval mentünk be alá:


Cilivel pár centire a víztől:

És ilyen volt alulról és egy kicsit messzebbről  (senkinek nem volt vízálló a gépe):D


Nah jó képzézegetést. Sajnos mostanában nagyon rossz az internet....most is örültem hogy ezt fel tudtam tenni úgyhogy bocsi ha sokáig nem jelentkezek de valamikor napokig nem jutok géphez...
Puszii
Petra

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr541248259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marta1214 2009.07.16. 05:02:56

Hurrá megjött a várva várt beszámoló!Nagyon szuper lehetett a kirándulás !További jó nyarat sok szép élménnyel és szerencsés blog küldést az itthoniaknak.Puszi M.
süti beállítások módosítása