HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2010.07.08. 03:29 kepetra

Let's Go Holland!!

Sziasztok!

Azt hiszem, kicsit el vagyok maradva az írással. Bocsi, de egyszerűen nincs időm. Első szünetekben mindig alszok, mert a nélkül nem lehet kibírni a napot. Második szünetben most már megyünk a tóhoz. Annyira nagyon nagyon meleg van, hogy azt el nem tudjátok képzelni. Megmaradni nem lehet kint. A konyha egy szauna, ráadásul múlt héten el volt romolva a ventilátor és semmi levegő mozgás nem volt a konyhába. Egész végig mindenkiről szakadt a víz akkor is amikor csak nem csináltunk semmit. Elviselhetetlen volt, még a Silver Lake igazgatója is odajött hozzánk és bocsánatot kért hogy ennyire melegben kell dolgoznunk és hogy nemsokára megszerelik. Persze megcsinálták de nem sokat ér. Kint van kb 35 fok míg a konyhában még melegebb.  Amikor van akár 1 perc pihim is rögtön be megyek a hűtőbe:D Tuudom hogy nagyon meg lehet fázni de egyszerűen máshogy nem megy. De a meleg pozitív oldala hogy megyünk a tóhoz, fürdünk sokat, napozunk sokat (már olyan barna vagyok mint tavaly nyár végén).

Már több mint egy hete itt vannak a gyerkőcök és meg kell hogy mondjam idén sokkal jobb a munka mint tavaly. Talán azért mert tudom mire számítsak vagy a 2 mexikói lány nagyon gyors, de sokkal sokkal előbb szoktunk végezni mint tavaly. Nagyon jó az egész. Igaz első napokban még Greg mondta hogy segítsünk a fiúknak mosogatni, de aztán megbeszéltünk Rickyvel hogy az nem a mi dolgunk és hogy mi elmehetünk amint végeztünk. Alan megváltozott. Nem tudom a pontosan hogy volt de az egyik mexikói lány akiért nagyon odavan közölte vele hogy nem szereti senki mert mindenkivel ordibál és ha normálisan mondaná a dolgokat akkor nem lenne semmi gond. Nah azóta annyira nyugodt hogy nem igaz. Tök kedves még velem is pedig nem titok hogy nem kedveltük egymást. Most sokat fejlődött. Néha vannak hülyeségei de azt csak lenyelem. Már tudom hogyan kezeljem. Ja igen és Greg nincs a konyhán. Hát az egy vicces történet. Minden évben rendeznek support staff vs counselors focimeccset. Általában vesztünk:D De idén Alan mondta hogy nagyon jó a csapat és hogy tuti nyerünk. Sajnos nem láttam a meccset (pubba voltamJ), de mesélték hogy nagyon nagyon kikaptunk:D De nem is az a lényeg hanem hogy Greg is játszott és valaki térden rúgta vagy nem tudom valahogy annyira megsérült a térde hogy úgy kellett levinni a pályáról. Azóta kideült hogy meg kell műteni, csak mankóval tud járni. Nekem bizonygatja hogy lesz itt sokat a nyáron de nem tud értelmesen dolgozni ráadásul gondolom fáj neki rendesen. Szóval így maradtunk egyel kevesebben a konyhán.

Az estéken is zajlik az élet természetesen. Múlt héten kétszer voltam pubba. Egyszerűen muszáj mert idén sokkal jobban ki akarok szabadulni. Egyszer szerdán, mert csütörtökön volt a day offom és páran mentünk. Nem voltak sokan inkább csak ültünk és beszélgettünk. Van 2 maintenance-os angol srác (Brad, Owen) akiket azon az estén ismertem meg jobban. Nagyon aranyosak és megint csak ott vagyok hogy szép brit angolt hallgatok:D Másnap day offomra napozást és fürdést terveztem, de az idő nem úgy gondolta. végig felhős volt és a szél is fújt. nem is nagyon tudtam mit csinálni, ezért konkrétan egész nap aludtamJ Vacsoránál ugye a staff többi tagjával ettem és ott megismerkedtem egy új-zélandi sráccal (Al) aki mondta hogy lifeguard. De valami special lifeguard mert nem gyerekekkel lakik, ő a motorcsónakokért felelős meg azokat vezeti. ÉS mondta hogy este lent lesz a tónál és ha van kedvem menjek le úszni. Mondta hogy a víz meleg (tényleg az volt) én meg egész napos alvás után vágytam valami másra is. Végül Braddel és Allel lementünk este, átmentünk motorcsónakkal a tó másik oldalára és miközben Al szerelt valami csónakot mi úsztunk. Jaj nagyon jó volt, szeretem amikor ilyen jófej emberekkel hoz össze az élet. Azóta amikor találkozok Allel mindig dumálunk meg a pénteki pubba kb fizette az összes kört. Egyre több embert ismerek meg, de idén ausztrálok helyett amerikaiakat. Aminek nagyon örülök hisz tudjátok mennyire imádom az amerikai akcentust… Ma nagyon sokat beszélgettem egy Michael nevű feka amerikaival aki táncot tanít itt, de már saját családja van Brooklyn-ban. Ő mesélt egy csomó mindent az országról meg mondta hogy New Orleans a kedvenc városa és hogy nincsenek annál jobb partyk a világon. Majd oda is el kell jutniJ Mellesleg a végén mondta hogy ruhákat is tervez és hogy sok híres ember viseli a ruháit és hogy volt Milánóban meg mindenhol a világon, partyzott együtt Gwen Stefanival meg Jay-Z-vel. WOW…nem is nagyon tudtam mit szólni rá. Kérdeztem akkor mégis mit keres ebben a táborban. Mondta hogy sosincs túl késő gyerekeket tanítani és hogy imádja ezt. Érdekes emberek…ez nagyon jellemző itt. Mindenki külön személyiség, külön kultúrából és mégis együtt élünk (persze vannak konfliktusok) és nagyon jó kis csapat alakult ki. Egyszerűen már az elég ha esténként beülünk a Red Square-be és beszélgetünk. Hihetetlen hogy mennyi sok új dolgot tanulhat az ember itt.

A kedvenc részem mégis a foci VB. Bárcsak sose lenne vége. Amikor tele van a staff lounge és mindenki ül és nézi a meccset. Fele ember ennek a másik fele annak a csapatnak drukkol. Megy az üvöltözés a tévének a bírónak vagy a játékosoknak. Amikor gól van egyszerűen van aki felpattan és rohangál körbe körbe 5 percig. Áhh ez leírhatatlan. És vannak hollandok. Tele van narancssárga zászlóval a SL. Holland-spanyol finálé…nem nagyon akartam ezt mivel én eredetileg a spanyoloknak drukkoltam, de itt nagyon jó a holland fiúkkal együtt szurkolni, na meg januártól Hollandiába tanulok úgyhhogy: GO GO HOLLAND!!!!!!!! We can do itJ

Pár napja döbbentem rá hogy milyen szuper gym-ünk van. 2 futógép, 2 sífutógép, 2 ilyen lépcsőzőgép és 2 bicikli. És annyira jók, pl a bicajon van ilyen nagy képernyő és olyan mint egy számítógépes játék , kiválasztod milyen pályán akarsz menni és ott mutatja hogy hol tartasz ráadásul versenyezhetsz is. A többi gépen is be lehet állitani hogy zsírégető program menjen és a gép állítja be hogy mennyit és hogyan mozogj a kor és súly alapján. Mutatja épp melyik izmod dolgozik…stb. Élmény rajtuk edzeni. Úgyhogy azóta odajárok és napi 1 órát edzek. Ma pont pihenőt tartottam mert Carlos csinált nekem (csak nekem…nem tudom miéért.azt mondta hogy special vagyokJ) brownie tortát. Egy egész brownie tortáát. Egyszerűen annyira aranyos. Szóval abból ettem egy kicsit:D Nem voltam képes elvonszolni magam a kondiba. Még most se tudok megmozdulni.

Holnap Philadelphia. Reggel 4kor indulunk, a kocsi már megvan. Nagyon jó lesz kíváncsi vagyok a városra. Majd írok rólaJ Viszont most megyek mert lassan aludni kell. Nem tudom hogy fogok holnap felkelni (pont a day offomonL).

Petra

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr202137592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsi 2010.07.08. 06:10:08

Jó utat az autós kiránduláshoz jó lenne fényképeket látni róla!
Hallom a rádióban hogy hőségriadó van New Yorkban.Igyál sok sok vizet és olvasd el az e-milem.Sok sok puszi ("-")

bsteve 2010.07.08. 10:43:36

Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valamit:
www.youtube.com/watch?v=O--NB3MtCr8
öltönyös gorilla és tehén a focipályán
süti beállítások módosítása