HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2010.06.24. 02:05 kepetra

Day off és képek

Sziasztok!

Úgy döntöttem eljött az idő egy újabb bejegyzéshez. Elég sok minden történt múlt hét óta. Úgy érzem mintha már legalább 1 hónapja itt lennék. De hol is kezdjem?

Vasárnap meg volt a father’s day: szülök, gyerekek jöttek  -   szülök, gyerekek mentek. konkrétan kevesebb munkánk volt mint máskor.  ebédre BBQ – hamburger, hotdog…stb kint az ebédlő előtt. Tavallyal ellentétben idén nem mi servingeltünk, sőt kb ki se mehettünk. Nem mutogatják az aljanépet a szülőknek. A lifeguardok csinálták a melót és ha kellett valami csak jöttek be a konyhába és mi adtuk nekik.  Szóval konkrétan csak ott szobroztunk. de nem különösebben bántam. Kaptunk megint 2 staffos pólót meg idén sapi is járt hozzá (kamion sofőrös sapka). Aztán vasárnap este Ricky kiosztotta a day offokat. Mi  hétfőre kértük mert tudtuk hogy akkor lesz még jó idő. Hétfőn délelőtt kimentünk a Lake Superior-hoz (ez egy park egy tóval ahol tavaly is voltam egy napot). Elég sokan kimentek counselorok közül is. Végig tűzött a nap. Előtte vettünk kaját meg sört, aztán egész nap: napoztunk, fürödtünk, játszottunk, zenét hallgattunk. Annyira feelinges volt. Support staffból Cili meg Eva volt ott. Ezekért a day-offokért megéri az egész. A baj csak az volt hogy idén nem nagyon voltam még napon és eléggé megsültem. Konkrétan a vállaim meg az arcom. Az egész orrom olyan piros volt hogy amikor visszaértem a táborba mindenki kinevetett. De nem csak én voltam ezzel igy. Sok az angol meg az ausztrál akinek nagyon fehér a bőre. Hát ők konkrétan pirosan tértek vissza. Voltak olyanok akik naptejjel valamit a hátukra írtak és nap végére csak az a felirat maradt fehér, minden más piros:D Aztán amikor visszatértünk a táborba elterjedt a hír hogy este pub. Hát nekem már így is jó kedvem volt rögtön el is kezdtünk készülödni. Aztán amikor már az egész banda a parkolóban állt akkor jött valaki és mondta hogy ma este a Friends pub zárva van. Nah akkor újratervezés:  volt velünk egy amerikai counselor aki aznap érkezett: Edi. Ő felvetette hogy itt lakik a közelben és hogy ha veszünk piát akkor elmehetünk hozzájuk. Felhívta a haverját aki jött kocsival és elszállított minket. Benzinkúton bevásárlás és irány a ház.  A szülei otthon voltak de mi kiültünk a háztól egy 50 méterre lévő tűzrakó helyre. Konkrétan az erdőben voltunk. Olyan volt mint egy amerikai horrorfilm. Már vártam mikor tör ránk az erdőből valami farkasember vagy egy láncfűrészes:D Ott volt majdnem az egész support staff, Edi meg pár haverja. Ültünk a nagy tűz körül kb 30-an és beszélgettünk. Elkezdtünk játékokat játszani – egymást kérdezgettük hogy jobban megismerkedjünk, aztán a helyieket kérdeztük magáról az amerikai kultúráról. Érdekes volt… Aztán végül abba fulladt az egész hogy mindenki a körülötte levővel elvolt. WC-re az erdőbe jártunk ami szintén mókás volt mert 1 elemlámpa volt:D Sajnos 12:30-ra vissza kellett menni a táborba. Mindenki elég jól érezte már magát a sok sörtől, de végül sikerült csendesen visszaosonni mert másnap nem szóltak.  Én amikor bementünk a szobába és lefeküdtük éreztem hogy nem tudok aludni. Kimentem mert hallottam hogy a mexikói lányok is fent vannak még. Kiültem velük a verandára és kb másfél órán át dumáltunk mindenféléről . Nem mondom hosszú nap volt de remélem az összes day offom ilyen lesz. Persze másnap már annyira nem volt jó:)

Ma megjön a maradék staff és megkezdődik nemsokára az orientáció (nem nekünk) meg majd jön a staff party, meg a programok… Tartalmas lesz a hét második fele. Aztán vasárnap megjönnek a gyerekek és megváltozik az életünk – több munka kevesebb szünet. De végre mehetünk majd a tóhoz fürdeni és megyek vissza Silver Lake-be (aminek már kifejezetten örülök).

Itt van pár kép, már sikerült beszereznem őket mert  én lég lusta voltam fényképezniJ

Először is a hotel szoba Párizsban

 

Itt a Red Square előtt az egész support staff – indulás pubba

 

Pub: Mellettem Dimitri és Linda, előttem mexikóiak. a képen még pár magyar és a Raj és Rail (kitchen)

 

RoomatesJ Eva, Cili

 

Delovannal

 

Ez már fathers day-en. az egész kitchen staff teljes díszben:

 

Day off: a tónál

 

Helló mindenki:D

 

Yepp

 

 

Este a tűz körül – mexicans

 

Nem kicsit piros arccal:D

 

Mielőtt a gyerekek megérkeznek még jelentkezek egyszer. És az emaileket olvasom csak nincs mindig időm rögtön válaszolni. It takes time…sorry

BESOS

Petra

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr502105469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mamsi 2010.06.24. 05:04:42

Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet.
süti beállítások módosítása