HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.31. 04:04 kepetra

Egy jólsikerült hétvége - képek

Sziasztok!
Hát itt vannak az ígért képek.De először is pár szó a hétvégémről. Ez volt a legjobb hétvégém mióta itt vagyok a táborban. Kezdődött egy szombat esti partyval Monticello-ban. Ez egy kis város 20 percre a tábortól. Váltottunk pubot mert a másikba már megvolt nekik a lista hogy ki ihat és ki nem ihat alkoholt. Szóval ez így nem volt poén:D Ezen az új helyen a counseloroknak van egy szokásunk. Mindig szombaton vagy vasárnap van a day offjuk - mindenkinek ugyanakkor és előtte lévő este elmennek Monticello-be bulizni, ott kivesznek pár szobát a pub melletti motelban, így nem kell időben visszatérni a táborba csak másnap reggel vagy este. Szóval most is ez volt a terv és mivel nekem meg Evának van egy csomo counselor barátunk és ismerősünk minket is hívtak hogy aludjunk ott. Hát nem kellett kétszer mondani:D Szóóval szombat este hatalmasat buliztunk, nagyon nagyon jó volt(képek lent). Aztán ott aludtunk egy motel szobában (kb 10-en egy szobában) szerencsére mi az ágyon tudtunk aludni de a legtöbben földön széken vagy épp kint a szoba előtt:D Nagyon nagyon vicces volt. Ezek a srácok tényleg nagyon őrültek. Sok sok edzőtábor után nem gondoltam volna hogy az evezős fiúknál vannak őrültebbek. Hát  ők azok. Most nem  kezdem el részletezni hogy miket csináltak de végig szakadtunk a nevetéstől. Aztán másnap reggel Monticelloból rögtön mentünk a Lake superior-hoz ami egy park egy kis tóval. Egész nap oitt voltunk. Ettünk ittunk aludtunk szórakoztunk. Leirni nem tudom mennyire jó volt. Új emberekkel ismerkedtem meg (képek lent). Aztán este fáradtan vissza a táborba és abban a pillanatban az ágyba is:D Egy másfél napra sikerült elfelejtenem hogy dolgozni jöttem ide....az ilyen pillanatokért már megérte kijönni. ÉS mi jön még.D Szombaton megyek NEW YORK-ba!!!! Úgy döntöttem hogy elmegyek a baseball meccsre:) Végülis itt vagyok az USA-ban...nem hagyhatok ki egy ilyen lehetőséget. Úgy lesz hogy reggel indulunk, egész nap a városban leszünk (support staffosok nem nagyon jönnek úgyhogy counselorokkal megyek főleg - legalább addig se beszélek magyarul:D) aztán este meg irány a stadion: a METS fog játszani. Igazából fogalmam sincs hogy hogy vannak a szabályok meg ilyenek de nem érdekel:D Biztos jó buli lesz. És mivel a fél tábor ott lesz biztos lesz hangulat:D Most van mit várnom megint a héten. Nah it vannak a várva várt képek. Először is még régebbi bejegyzésben meséltem egy bizonyos Staff party-ról ahol be kellett öltöznünk és mi rock sztárok voltunk. A fiúk pedig...hát látjátok:D

Itt még a party előtt 3-man: Flóra, Cili, én:

És akkor pár igért kép a táborról. Először is a bunk-unk kívülről(jobb oldali): Staff House 2 (L) - vagyis Pink Square :D

Ez a chipinaw boys campus előtti kis rész az amerikai zászlóval, házacskákkal és a röpi pályával a háttérben:

Itt vannak a pacik(L) - persze még mindig nem jutottam el oda hogy lovagoljak. Lusta vagyok az az igazság:D de meg fog történni:D

A srácok és Linda játszanak a Canteen belsejében:

És akkor a Waterfront(L) - ez Silver Lake "strandja" de mi mindig ide járunk. A másikba még nem voltam. A háttérben a 3 nagy játék: a jéghegy (amit nem mindenki tud ám megmászni - én persze igen) a trambulin (ami a legeslegjobb - olyanokat lehet rajta ugráálni(L)) és a csúszda. Kicsit előrébb két ugródeszka fából amiről a legtöbbször szoktunk ugrálni. A stégen látszik hogy mindenki élvezi a napsütést, meg pár lifeguard is ott áll. A vízben épp gyerekek vannak.

A következő már a buliról. Még az elején egy csop kép a csajokkal: Eva (mexikói szobatárs balra) hátul Cili, elöl Mary (ukrán szobatárs) és persze én (ha még megismertek:D)

Egy közös kép Evával. Nagyon nagyon szeretem. Ő itt a legjobb barátnőm a táborban. Mindig egy csomot dumálunk. Úgy érzem mintha már évek óta ismerném:)

A legjobb szoba:D Igen mi hárman - 3 teljesen különböző kultúra mégis könnyedén együtt tudunk élni konfliktus nélkül és szeretjük egymást. Szerencsés vagyok:)

Ez már a reggel a motelban. Igen itt van pár fiú a szobából. Tényleg nem teljesen normálisak:D

Már a tónál Evával - nincs is nagyon meggyötört fejem: pedig alig aludhattam pár órácskát.

Nah hát no comment:D Épp táncolnak a srácok. Videóm is van - hatalmas

A két újonan megismert teniszes srác: Adam(amerikai) és Alex(orosz)- elválaszthatatlanok és nagyon jó arcok...

Nah hát most ennyi - remélem mindenki elégedett. Következő bejegyzés és képek majd New York-ról. Sok sok puszi mindenkinek!!
Petra

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr891278921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marta1214 2009.07.31. 07:01:24

Szuper jó képek szinte érzem a jó hangulatot a sok vidám arcról.
Emil-t irtam olvasd.!
Jó nyarat vidám napokat tovább is !

kelemensityu 2009.08.09. 22:22:04

Szia Macuska!

Régen beszéltünk. Jelentkezz, ha tudsz mielőbb. Puszi. Apa
süti beállítások módosítása