HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.07. 05:31 kepetra

Let's go to the mall!!

Sziasztok!
Hát újra sikerült egy kicsit gépközelbe kerülni. Mostanában tényleg egyre ritkábban megy és főleg esténként, szóval beszélni se tudok senkivel. Viszont minden rendben van. Bár tegnap egy kicsit rosszul voltam reggel. Alig álltam a lábamon munka közben tiszta fáradtnak éreztem magam. Gondoltam ha alszok akkor jobb lesz. Úgyhogy végigaludtam a szünetet (ami megint kemény 1 óra volt csak) viszont ebédre se lettem jobban. Nagyon rossz volt úgy dolgozni, de nem akartam betegségre hivatkozva kimaradni. Aztán a délutánt is végigaludtam ( 2 és fél órát) de megint nem lett jobb. Már kezdtem megijedni és azon gondolkodtam hogy milyen gyógyszert is vegyek be mert így konkrétan nem volt lázam nem fájt semmim. Aztán eszembe jutott hogy a drága anyukám még otthon rámerőltette hogy hozzam el az Echinacea-t (persze én nem akartam) és már megint igaza lett (hihetetlen hogy mindig igazuk van - mióta itt vagyok elég sok minden kellett amit ő mondott hogy hozzak:)). Nah szóval bevettem a csodaszert és most már semmi bajom nincs. Biztos teljesen kimerültem a sok munkába...és sok vitamin nem megy belém itt (eszek én salátát de gondolhatjátok mennyire igaziak a dinnyeméretű paradicsomok:D). Szóval egyébként meg minden szuper. Pénteken megint voltunk pubba (sikerült bejutni) és nagyon nagyon jól sikerült. A counselor-ok (még mindig ők a gyerekfelügyelők - csak többen kérdezték hogy az mi is) többségének curfewra(takarodó) vissza kellett érni (elvileg nekünk support staffnak is, de hát ki veszi ezt figyelmbe....mi nem a gyerekekkel alszunk). Szóval a végén már csak mi a support staff voltunk kb - de nagyon jó volt:D Eléggé összeszokott már a csapat. Greg meg Ricky kocsival vitt és hozott minket szóval a buszért se kell már fizetnünk. Elég jó dolgunk van. Ráadásul senki nem hagyja hogy valami ital nélkül áldogáljak. Rendesek ezek a fiúk:D Szóval megvolt a pub és másnap szombaton  day off-om volt. Gondoltam majd sokáig alszok, de aztán Evával azt beszéltük hogy elmegyünk egy ilyen szervezett túrával egy tóhoz ahol party lesz. Szóval reggel 9kor felkeltünk mert azt hittük akkor van a reggeli, de persze azt már lekéstük (mert szombaton ugye 2 fő étkezés van: 11kor a brunch és 5:30-kor meg barbecue és kora reggel aki éhes az ehet egy kis műzlit), bepakolták a műzliket. De hát kitchen staffos nem maradhat éhen...hát hogy néz az ki?:D Mondjuk úgy hogy sikerült szereznem kaját:) Mivel rossz volt az idő ezért elvetettük a tóhoz való kirándulás ötletét. A legtöbb day off-os a plázás túrára ment. 2 választásom volt. Vagy elmegyek én is vagy maradok itthon - de mivel csak azok maradtak akik dolgoztak, úgy döntöttem nem unatkozok egész nap. Szóval 10:30-kor fel a buszra és Let's go to the mall....( aki érti érti - h.i.m.y.m:D:D). Én ilyen hatalmas plázát elképzelni se tudtam eddig. 5 emeletes volt és a kiterjedése pedig kb akkora mintha a a mammutot meg a westendet egymás mellé tennénk (de lehet h még nagyobb). A lényeg hogy nem tudtuk bejárni az egészet. Viszont okosan volt felosztva mert külön részlegek voltak. Persze mi megrohamoztuk a női ruharészleget. Hát hogy is tudnám szemléltetni....aki szeret vásárolni annak ez a hely egy álom. Rengeteg, de tényleg rengeteg bolt. Hatalmas választék iszonyat jó cuccok és....megfizethető ár!!! Egy felső átlagosan 2000 ft-ba került ( de az a kategória amit otthon már csak 4000-5000 körül kapsz meg) de volt egy csomó SALE is:D Persze mi azokat kerestük. Márkás pólók 5 dollárért....húúú Én nem akartam sokat vásárolni mert hát ugye kell a pénz az utazásra meg fogok én még venni cuccokat, de azért vettem 4 felsőt:D:D:D A többiek persze hatalmas szatyrokkal távoztak. Valaki 400 dollárt elköltött:D Egy csaj vett netbookot (olyat mint az enyém) 60 000 Ft-ért. Igen...itt érdemes vásárolni. 5 óránk volt és a végére annyira fáradtak voltunk hogy menni nem tudtunk. De nem bántam meg hogy elmentem. Ilyet is látni kell...na meg az új cuccaim:D És végre sok hét után ettünk egy normálisat. Beültünk a T.G.I. Friday's-ba....csak hogy kipróbáljuk itt is:D Éééés Csirkét ettem SAJTTAL!! he-he-he:D
Ez a nap ugye július 4-e volt ami itt nemzeti ünnep. Itt alapból majdnem minden házon ott leng az amerikai zászló de szombaton mindenhol zászlók és a házak fel voltak díszítve. Jöttünk haza a plázából és egy csomó helyen ültek kint az emberek....kinti sütögetés volt. De sokkal többet nem láttunk. Viszont itt a táborba is volt ünnepség. 8-kor minden gyerek meg mindenki kiült a tóhozm és az összes nemzetiség aki a táborba dolgozik kiállhatott hogy elénekelje a himnuszát. Hát mi 8 óra 10 perckor értünk haza a plázából és mivel a magyarok voltak az elsők (nem tudom miért...) lemaradtam a mi himnuszunkról...ezt nagyon nagyon sajnálom és sajnos nem is vette fel senki. De hát mindegy...majd jövőre:D De a többi himnusz is jó volt. Valaki egyedül állt ki elénekelni. Aztán a végén az összes gyerek elénekelte együtt amerikai himnuszt ami hangzásra egy hatalmas káosz lett:D Utána kaptunk amerikai zászló szinű jégkrémet meg fél órás tűzijáték a tó felett. Jó kis este volt:)
Képzeljétek szombaton megyünk a Niagara vízeséshez. 5-en magyarok kitaláltuk. Így előre úgy fog zajlani hogy péntek este elvisznek minket egy közeli városba ahol már lefoglaltuk a bérelt autót. Aztán este elindulunk (2 sofőr van) a hat órás útra. Olyan hajnalban odaérünk aklkor alszunk még a kocsiba reggelig. Aztán délelőtt Niagara majd délután elindulunk haza és útközben beugrunk még Buffalo-ba. Csak mert jól hangzik:D Még nem tudjuk mi van ott, de majd meglátjuk. És szombat estére hazaérünk. Ez az egész út kb 30 dollár lesz fejenként (aki tavaly volt annak ennyi jött ki). Nah de erről majd többet miután voltunk:D Csak azért mondtam hogy tudjátok. Na meg a héten már megtervezzük a kis 3 hetes utazásunkat a nyugati partra. Oda is megvan az 5 ember:) De erről majd akkor amikor megvan a pontos útiterv.
Szóval nagyjából ezek az események. Egyébként a mindennapok ugyanúgy telnek, semmi extra viszont nagyon jól érzem magam:)
Már elég késő van úgyhogy nem rakom fel a képeket, de talán holnap lesz rá energiám. Addig is további szép napsütéses nyarat mindenkinek. Itt persze most is zuhog az eső (de ma már voltunk kint fürdeni délután a tóba és napoztam is - kezdek barnulnii)
Pusszanat otthonra - meg annak is aki nem otthon van:)
Petra

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr691231118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marta1214 2009.07.07. 06:58:58

Angyalkám Te még alszol de én már 2 szor olvasom az utibeszámolód.Szuper!!!Vigyázz magadra nagyon ahogy Anyáék teszik ha itthon vagy.Csak tudnak ezek a "drága SZÜLŐK" valami titkot??!!Ma eate irok emilt Neked.Várom nagyon a képeket s a többi soraid. Köszi puszi mindenért.

brigó 2009.07.08. 23:53:07

szia.énis ide jutottam végre.és mindjárt irom a leveledet is:)látom felgyorsultak az események és sok jo progid van!a plázázás meg uhh:Degy ilyen helyen ugyse lehet nem venni semmit..
várjuk a képeket!sok puszii:)
süti beállítások módosítása