HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.02. 17:08 kepetra

Sok sok kép:)

Hát itt van pár kép amit ígértem. Élőször a korizásról. Sajnos nem csináltam sokat mert lemerült a gépem és a Flóráét nem kértem még el, de addig itt van amit én tudtam:)

így nézett ki előről a felirat...

És itt van belülről. Sokminden nem látszik mert elég sötét volt. Azért a diszkógömb középen az ott van:D

Ez a kép még előtte készült amíg sorba álltunk. A 2 srác Mat és Christian. Mat Sydney-ben lakik és vendéglátást tanul. Hatalmas arc...de tényleg:D Beszéltük is hogy lehet még a végémn egy hotelbe fogunk dolgozni. Ő is olyan utazós mint én:) Christian Dél-Amerikából van, de meg nem mondom pontosan melyik ország. Asszem Colombia-i. Ő is nagyon jófej, imádom őket:D

Ez a kép már hazafelé készült a korizásról...a buszon:D Elég jó volt a hangulat. A kedvenc mexikóiaim...:D

 

Ez a kép már a Walmart előtt:D Én is ott vagyok ám picibe...

 

A Wallmartba természetesen a kaja részlegnél. Evával hülyéskedtünk:)

És végül egy bejelentés: a sok mexikói között túl átlagosnak találtam a barna hajamat...úgyhogy mostantól szőke vagyok:D:D:D:D:D:D

Nah mára ennyi:)

Remélem tetszettek a képek. Majd igyekszek szerezni a többiektől is:)

Pusszanat

Petra

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr881222534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marta1214 2009.07.02. 18:03:40

Nekem szőkén is barnán is Te vagy a legszebb.Csak nincs olyan hosszú karom hogy egy kicsit megölelgesselek.Hajrá Petrám csak ilyen vidáman tovább.Jó volt kicsit beszélni Veled Pussz pussz ezerszer

marta1214 2009.07.08. 01:14:10

hol a többi kispajtás kommentje?????? ejnye de szetestetek. Mi va nyaralunk v. dolgozunkííííííííííííííí,,, íííííííííííííííííííí
hajrá ilyen dolgotok nem lesz,ííííííííííííííííííííííííííííííííí" Nehezebb megirni ,mint elolvasni???Vagy olvasni sem szerettek igy ÉRETTSÉGI ÉS FELVÉTELI KÖZÖTT nO FIGYELEK ÉS DIJJAZOK A VÉGÉN!
süti beállítások módosítása