HTML

All summer long

2010 nyár: ismét munka egy gyerektáborban az Egyesült Államokban.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • mamsi: Sziasztok Királynök szuper!! Kivánok sok szép kirándulást egy felejthetetlen nyarat és nekünk sok... (2010.07.27. 04:29) Love, peace, WOODSTOCK
  • bsteve: Sok-sok vidámságot az úthoz, s ha már írtad, hogy a foci vb a legizgalmasabb, akkor mutatok valam... (2010.07.08. 10:43) Let's Go Holland!!
  • mamsi: Szia Petrám! nagyopn jók a bejegyzéseid mindig lesem. Most Hévizen szereztél vele örömet. A képe... (2010.07.01. 18:14) Az utolsó gyerekmentes napok
  • mamsi: Nagyon örülök a képeknek már van ismerősöm rajta.! No erre az első 10 napra panasz nem lehet. (2010.06.24. 05:04) Day off és képek
  • mamsi: Pörinél vagyok és együtt lestük a tengerentuli " hireket " Jó strandolást amig van jó időtök. Fut... (2010.06.20. 09:37) Valami nagyon jónak a kezdete

Linkblog

2009.07.01. 21:47 kepetra

Everything is everything...?!!

Sziasztok!
Először is azzal kezdeném hogy ne haragudjatok hogy nem vagy nagyon lassan válaszolok az emailekre.Igyekszem, de úgy felgyorsult az élet hogy egyszerűen nincs időm semmire. Vagyis ha van akkora azt inkább alvással vagy szocializálódással töltöm. Msnre meg webkamerázásra sincs nagyon időm, csak este de akkor ugye otthon hajnal van:D Szóval nagyon igyekszem csak kérek pár napot.
Most épp ebéd után vagyunk. A szokásos 3 óra délutáni pihi helyett ma csak 2 óránk van mert annyira sok volt a munka. Taco lesz a vacsi és a paradicsomot a hagymát és a salátát nagyon nagyon apró darabkákra kellett vágni. 4-en lányok...egész délelőtt meg délután ezeket csináltuk. Én azt hittem már megőrülök. Ez a nap nagyon durva és még nincs vége.
Egyébként most hogy itt vannak a gyerekek jóval nagyobb lett a hajtás: 7re kell menni dolgozni. Gyors kipakolunk, megreggelizünk mi staffosok meg a pincérek (akik már anniyra idegesítőek hogy le tudnám ütni mind:D) aztán 8-kor jönnek a gyerkek. Velünk nincs kapcsolatunk mert mi addig végig a konyhába vagyunk és készülünk elő az ebédre. Aztán összepakolás és általába olyan fél 11kor végzünk. Van másfél óránk a következő menetig. Ilyenkor általába sprint vissza a szobába, be az ágyba és alvás. De mindenkinek:D Aztán délbe vissza kb 2-3-ig. Utána az állapotomtól függően választok programot. Múltkor kimentünk Cilivel a tóhoz és fürödtünk meg ugráltunk a hatalmas vízivárakon (nem tudom megmondani hogy hivják, majd fénykép). Ha esik az eső akkor staff lounge és döglés vagy pl most erőm nincs arra hogy kilpéjek a szobából úgyhogy blogírás majd alvás. 5-re újra vissza dolgozni kb 8-ig. De a végzés időpontja mindig más. Ez attól függ hogy menniyre vagyunk gyorsak és hogy mi lesz másnap a kaja. Aztán munka után fürdés és irány a staff lounge ahol tv, biliárd, net....többiek. Jól elszórakozunk az estéken. De pl egyik este volt staff talent show. Hát az nagyon vicces volt. Különböző táncokkal meg énekekkel léptek fel az emberek. Jóó volt:). Tegnap előtt meg Walmart-ba mentem. Hetente olyan 2szer szerveznek buszokat este oda. Ez egy hatalmas bevásárlóközpont. Körülbelül a Tesco-hoz lehetne hasonlitani. Mindent lehet itt venni. A legtöbben ruháért járnak ide mert tényleg minden olcsó. Hát én is elmentem mert kiváncsi voltam rá. Majd mutatok pár képet. Semmi extra. Vettem hajszárítót, kendőt a munkához (a baseball sapka már túl meleg) meg egy kis csokit:) Azért elég jól telnek mindig az esték. Olyan 11-12 felé meg már megyünk aludni mert mindenki fáradt.
Az új hellyel már elég jól megbarátkoztam. Nem is olya rossz az egész. Legtöbbször előbb végzünk mint a többiek. Ott a konyhában van a cukrász bácsi aki a sütiket csinálja. Nah hát erről még nem is irtam. Olyan finom sütik vannak mindig. Nekem a kedvencem a Brownie (ez egy tipikus csokis amerikai csoki - életemben nem ettem még ilyen finomat. teljesen komolyan: imádom(L) - el fogom kérni a receptjét:DD) meg az egyik fajta Cookie (ami szintén egy tipikus amerikai süti - a csokis kekszhez hasonlít a legjobban de 100000000000000000x jobb annál:D) Nah szóvla a cukrász bácsi mindig ott dolgozik és már haverkodunk össze vele. Mindig annyit kapunk amennyit akarunk:D
Megint csináltam pár képet amit most még lusta vagyok feltenni a gépre de talán majd holnap - vagy este:)
A hétről még annyit hogy szombaton day offom van - én kértem így mert péntek este pub....aztán szombaton valami tóhoz megyünk kirándulni staffosok. Úgyhogy jó lesz a hétvégém:) Meg persze július 4-e, ami ugye itt Amerikában olyan ünnep mint otthon a márc 15. Kíváncsi vagyok mi lesz.
Nah egyenlőre ennyi - csak egy kis életjel volt. Majd igérem lesz több is.
Puszi
Petra

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kepetra.blog.hu/api/trackback/id/tr41220963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelemensityu 2009.07.01. 22:56:12

Szia Macus!

Úgy látszik én vagyok az első aki Rád repültem :) hallok a hangodban egykis derűt is már, nagyon jó!
Csak gázt neki!
Mi is nyomjuk, Anya a spanyolt, Áron az angolt meg a VB-t, Apa meg a vizisportcentrumot és a BpBaját na meg az egyéb céges ügyeket:(
New York, Esztergom,Baja, Budapest.
Jólesz majd egy kis családegyesítés szeptemberben... :)
Na de most ennek van az ideje!
"Nincs itt baj hidd el nekem csak megyünk át az életen....."

Puszi,puszi,puszi...

marta1214 2009.07.02. 13:03:24

végre sikerült !A gépen valamit rontottam és igy nem tudtam irni.Örömmel hallom hogy kicsit javult az uj helyzet meglátod minden kiegyenesedik"".Nagyon várom a képeket és az új bejegyzéseid.Szuperek!!!!! Vigyázz nagyon és érezd jól magad.Ha tudsz aludj mert szépit !!!Puszi ezerszer.
süti beállítások módosítása